Translate

sobota, 17 listopada 2012

Imagin o Harrym Stylesie

  Jesteś sławna , ponieważ wygrałaś brytyjską wersję programu telewizyjnego "X-Factor".Zaprzyjaźniłaś się z innymi uczestnikami , sławnymi osobami a w tym również z chłopcami z One Dierection. Jednak najbardziej dogadujesz się z Harrym . Harrym Stylesem . Nadchodzi zima a wraz z nią sylwestrowy koncert.
Przed swoim występem , za kulisami gawędzisz z Harrym .Był tam z tobą ponieważ, ktoś musiał dodać ci otuchy.
-Wyluzuj... Wszystko pójdzie dobrze. - mówił Harry.
-Tak tobie łatwo mówić bo to dla ciebie nie jest już nowością . - odpowiedziałaś mu .
- Ale przecież wiesz że ja też tak miałem prawda ?? - ciągnie dalej.
- No wiem , wiem .- mówisz .
-Muszę ci o czymś powiedzieć.
-Słucham uważnie. - powiedziałaś niecierpliwie .
- Myślałem nad tym przez długi czas . Nie możemy się już dalej przyjaźnić.- palną prosto z mostu.
- Że co ?! - zapytałaś z niedowierzeniem .
- Zrywam przyjaźń z tobą. No , teraz twoja kolej , idź tam i śpiewaj .
Po tych niezbyt miłych dla ciebie słowach chłopak odszedł i zostawił cię samą. Wchodzisz na scenę a na twojej twarzy gości przepiękny uśmiech .  Byłby ładniejszy gdyby nie wymuszony. Zaczynasz śpiewać. Publiczność oszalała na twoim punkcie. Starałaś się nie myśleć o tym co powiedział ci Harry. Chciało ci się płakać , albo wręcz przeciwnie - ryczeć , ale byłaś dzielna . Po skończonym występie publiczność żegna cię gromkimi brawami a ty udajesz się za kulisy i kierujesz do swojej garderoby. Zatrzymuje cię Harry.
- Cudowny występ kochanie - podchodzi do ciebie.
-Nie mów tak do mnie i nie zbliżaj się . W ogóle nie wymawiaj mojego imienia jasne ?! - powiedziałaś zbulwersowana.
- Czekaj , czekaj ty chyba nie wiesz o co chodzi ? - dziwnie zapytał.
- Nie nie wiem o co ci chodzi ! Czy z  łaski swojej mógłbyś mi wytłumaczyć ? -mówiłaś wkurzona.
-Zerwałem z tobą przyjaźń bo cię kocham .Myślałem że wiesz o co chodzi .
- Czyli...
- Że jesteśmy razem .
Po tych słowach obiął cię w pasie i pocałował . Zadowoleni trzymając się za ręce wyszliście z budynku i udaliście się na romantyczną kolację.





4 komentarze:

Witajcie ! ;)

Hej . Witam was serdecznie na moim blogu ! Będę to kilka razy w tygodniu zamieszczać coś o One Direction . Nie mogę się dokładnie określić ale, myślę że będą to opowiadania , imaginy i takie krótsze opowiadania . Oczywiście o chłopcach z 1 D .
Dziękuję za każdy komentarz pod moimi postami które już za nie długo tutaj zamieszczę prawdo podobnie w piątek . W takim razie nie przedłużam i życzę miłych wrażeń podczas czytania mojego bloga.!

~ Nallie ;**